tisdag, april 27

Älska smart support!

Finn ett fel...

-----Opprinnelig melding-----
Fra: BSS henvendelser
Sendt: 26. april 2010 12:22
Til: Eriksson Malin
Emne: POB-Sak 2284819 Jeg ønsker å komme i kontakt med deg


Hei

For å komme videre i arbeidet med saksnummer 2284819 - (EPOST - Får ikke inn Outlook profil), trenger jeg å komme i kontakt med deg.

Vil du være så snill å ringe meg på tlf. (612) 71281.

Dersom jeg ikke hører fra deg i løpet av 3 dager regner jeg med at saken er løst og vil avslutte den.

Med vennlig hilsen
Anita, BSS

1 kommentar:

  1. Det verkar som ni har samma support som vi har!! Jag har nämligen råkat ut för samma sak. Felanmälde att outlook inte ville godkänna mitt lösenord som jag visste var rätt. När jag inte hör något från IT-supporten på hela dagen så ringer jag på eftermiddagen just för att få höra kommentaren "Men vi har ju skickat ett mail med en beskrivning av lösningen på ditt problem"...

    SvaraRadera