torsdag, oktober 8

Stickat

Är nu för tiden helt ouppdaterad på vad som händer runt omkring i världen. Två-tre hektiska veckor på jobbet som idag och igår kulminerade i en två dagars konferens här i Trondheim. Jag har ordnat middagen till alla konferensdeltagarna (jag slapp lyckligtvis att laga den själv, men ändå) i tillägg till en demonstration av en mätpunkt för cykeltrafik och ett 45 minuters föredrag om test av olika typer registreringsapparater.

Behöver jag säga att jag tycker det är skönt att det är fredag i morgon?

För en vecka sedan ungefär blev jag färdig med byxorna till det stickade set som jag började på i februari eller mars i år. Nu har jag påbörjat mössan och det är ju lätt som en plätt nu när jag stickat en tröja och byxor.


5 kommentarer:

  1. Vad duktig du är Malin, det blev ju jättefint.

    SvaraRadera
  2. Go-ungen!! *Vill krama massor på*

    // Moster som har Isak-abstinens :(

    SvaraRadera
  3. Men varför har han ett blåmärke i pannan.....?

    // Moster

    SvaraRadera
  4. Åhh, fina pojken!!
    Va duktig du är som stickar, han passar ju superbra i sina nya kläder!!

    // Stor kram från Marie

    SvaraRadera
  5. Håller med alla föregående talare, bra jobbat Malin!

    Jag har klarat mig undan från influensan än så länge. Jag har nog ganska bra immunförsvar för det är sällan som jag blir ordentligt sjuk.
    Kram!

    SvaraRadera